Inlägg

Har den senaste tiden jobbar på att skriva en hel drös inlägg som ligger som opublicerade.
Men inlägg kan jag skriva bäst jag vill, frågan är vad ni är intresserade att läsa om?

Jag har skrapat ihop inlägg som är över 100st totalt, inom olika ämnen och olika syften.
Ge gärna förslag på vad som är intressant för er att läsa om, kommentarer godkänns av mig före publicering om inte wordpress strular och då är det bara att skriva om du inte vill ha den publicerad.

Förslag på ämnen kan ju vara ex. ätstörning, anorexi, ”min biografi”, LPT inläggning, inläggning, hur man tar sig tillbaka, hur jag jobbar med ätstörning, mig själv osv. Ni får fria händer att påverka bloggens innehåll!

Om Min Anorexi Resa

Jag har bestämt mig. Min resa kommer bli lång men nu ska jag efter att gått ner 40kg (pga anorexi), bli fri! Följ min väg tillbaka mot det ljusa livet!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar